reklamacje i zwroty

O produktach:
Twoje pełne zadowolenie z dekoracji, którą zamówisz jest dla nas najważniejsze.
Dokładamy wszelkich starań, żeby produkt przygotowywany dla Ciebie był jak najlepszy. Prowadzimy szczegółową kontrolę jakości, wszystko po to żeby dekoracja była zgodna z wizualizacją z jaką miałeś do czynienia na monitorze swojego komputera.
Oglądając dekorację pamiętaj, że wizualizacja produktu na ekranie komputera pokazywała zdjęcie, z którego przygotowaliśmy dla Ciebie fototapetę, naklejkę lub obraz. Zdjęcie wyświetlane na monitorze nigdy nie odda właściwości materiału (matowość, struktura, nasycenie koloru). Nieznaczne różnice kolorystyczne, które mogą wystąpić miedzy wzorem zamawianym a otrzymanym są związane także z modelem Twojego monitora, jego ustawieniami i wiekiem.
Do wydruku używamy zdjęć w wysokiej rozdzielczości, jednak powiększone do rozmiarów fototapety lub obrazu zawsze będą wyglądały na mniej dokładne niż na wizualizacji możliwej do oceny na małym ekranie komputera.
Wydruków instalowanych na ścianach lub meblach nie ogląda się z odległości 30 czy 50 cm. Najlepszy efekt osiągamy oglądając dany wzór z odległości większej niż 1m. Różnice te nie podlegają reklamacji – stanowią o charakterze danego produktu a nie o jego wadzie technicznej.
Przed wykonaniem jakichkolwiek działań związanych z instalacją dekoracji przeczytaj dokładnie instrukcję montażu wysyłaną z produktem.

Przed przystąpieniem do montażu ostrożnie wyjmij i odpakuj materiał dekoracyjny.
Sprawdź dokładnie:
– zgodności zamówionego wzoru z wzorem otrzymanym
– zgodności kolorystyczną zamawianego wzoru z wzorem otrzymanym
– zgodności rozmiaru zamawianego wzoru z rozmiarem wzoru otrzymanego, (nie dotyczy nadwyżki montażowej stosowanej przy dużych fototapetach w celu niwelowania ewentualnych braków pionów ścian podczas montażu zwykle są to ok 1-2 cm)
– zgodności kolorystycznej i tonalnej oraz schodzenie się wzoru (dotyczy przypadków, gdy zamawiany materiał dekoracyjny składa się z więcej niż jednego elementu)
– ujawnienia innych ewentualnych wad mechanicznych oraz jakościowych w produkcie

Uszkodzonego, niepełnowartościowego lub niezgodnego z Twoim zamówieniem produktu nie instaluj!

Montaż produktu niepełnowartościowego lub nie spełniającego kryteriów Twojego zamówienia nie pozwoli nam na jego wymianę na produkt bez wad lub zwrot kosztów w przypadku odstąpienia od zakupu.

Reklamacje:
Jesteśmy grupą dekoratorskich pasjonatów ale czasami nawet nam może zdarzyć się pomyłka. Jeśli coś jest nie tak i choć trochę jesteś niezadowolony z dekoracji, którą otrzymałeś powiadom nas o tym:

1. Zrób zdjęcia tego co nie zgadza się z Twoim zamówieniem i opisz dokładnie występujące wady w dekoracji.
2. wyślij e-mail na adres produkcja@artpasaz.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:
Artpasaż
ul. Zdrojowa 1a
58-306 Wałbrzych

Dyrektor Produkcji Artpasażu osobiście zajmie się Twoja sprawą i przeprowadzi Cię przez proces wymiany produktu na wolny od wad.
Wadliwego produktu nie odsyłaj.
Odbierzemy go od Ciebie kurierem na nasz koszt.

Zwrot produktów:

Jeżeli kupiłeś gotowy produkt bezpośrednio w sklepie, nie zmieniałeś jego kolorystki i wymiarów korzystając z pośrednictwa naszego Biura Obsługi (nie był to produkt spersonalizowany) możesz go oddać w ciągu 90 dni od daty zakupu widniejącej na paragonie.
To całe 3 miesiące na zastanowienie się czy dekoracja pasuje do Twojego wnętrza – normalnie ustawa daje Ci tylko 14 dni na decyzję – chcemy żebyś był naprawdę zadowolony z tego co kupiłeś) . Jest tylko jeden warunek – produkt musi być nie używany i nie montowany.

Zwrotowi nie podlegają dekoracje spersonalizowane.
Oznacza to produkty przygotowywane tylko dla Ciebie dokładnie w/g wytycznych, które podałeś nam w e-mailach i rozmowach telefonicznych. (Zmiana wymiarów i kolorystyki, własne nadruki ze zdjęć lub innych wzorów)

W paczce znajdziesz formularz odstąpienia od umowy w ciągu 90 dni od daty zakupu w przypadku gdy kupiłeś gotowy, nie przygotowywany na zamówienie produkt z naszych sklepów i nie spełnia on Twoich oczekiwań.
Pamiętaj aby go wypełnić i zapakować razem z dekoracją, którą chcesz oddać. Znacząco przyspieszy to identyfikację zamówienia i zwrot środków na Twoje konto.
Zapakuj dobrze dekorację aby nie uszkodziła sie podczas transportu i odeślij na adres:
Artpasaż
ul. Zdrojowa 1a
58-306 Wałbrzych

Standardowy czas zwrotu gotówki to 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem. Zwracana jest wartość produktu oraz koszty dostawy produktu z naszego sklepu poniesione przez kupującego podczas zmawiania towaru.